Regulamin
Sklepu Internetowego WSR
Sklep internetowy działający pod adresem sumlinski.com.pl, prowadzony jest przez przedsiębiorstwo REPORTER Wojciech Sumliński, z siedzibą w Warszawie przy ul. Wrzeciono 59C/13, 01-950 Warszawa, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy.
Definicje pojęć
Sklep – sklep internetowy działający pod adresem sumlinski.com.pl, sprzedający towary za pośrednictwem strony internetowej.
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy.
Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie, dysponująca zarejestrowanym kontem klienta.
§ 1
PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Warunkiem rozpoczęcia współpracy za pośrednictwem sklepu internetowego REPORTER Wojciech Sumliński jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptacja.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu oraz kontaktu telefonicznego.
- Informacje o towarach Sklep zamieszcza na stronie sumlinski.com.pl.
- Klientem może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna.
- Zamówienia w Sklepie przyjmowane są przez stronę internetową sumlinski.com.pl przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, a ich realizacja, a także przyjmowanie zamówień telefonicznych, będzie się odbywać w dniach i godzinach pracy sklepu stacjonarnego, usytuowanego przy ul. Krasińskiego 67 lok. U2, 01-755 Warszawa, tj. w dni robocze w godzinach od 10 do 18.
- Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Zamówienia realizowane będą w kolejności ich składania.
- Do dokonywania zakupów w Sklepie konieczne jest posiadanie konta klienta – uzyskane poprzez zarejestrowanie na stronie sumlinski.com.pl lub złożenia zamówienia poprzez podanie niezbędnych do realizacji danych.
- Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail. Po przyjęciu Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu poprzez e-mail.
- W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie lub w przypadku zaistnienia innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji – z uwzględnieniem możliwości:
- Częściowa realizacja – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów. Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne;
- Anulowanie całości zamówienia – wskutek którego Sklep zwolniony jest z obowiązku realizacji całego zamówienia.
- Realizacja w terminie późniejszym, po ustaniu przyczyn powodujących niemożność realizacji zamówienia
- Zamówiony towar wysłany zostanie pod adres Zamawiającego niezwłocznie. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji – telefonicznie bądź e-mail. Zamówienia będą realizowane według cen oferowanych przez Sklep.
§ 1a
ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
- Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta (w rozumieniu Kodeksu cywilnego), może odstąpić od zawartej za pośrednictwem strony www.sumlinski.com.pl umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamówienia – bez podania przyczyny.
- Odstępując od zawartej umowy Klient obowiązany jest do przesłania na adres mailowy sklepu sklep@sumlinski.pl informacji o odstąpieniu od umowy oraz zwrotu zakupionego towaru:
- Osobiście, tj. w punkcie odbioru: ul. Krasińskiego 67 lok. U2, 01-755 Warszawa,
- Pocztą tradycyjną na adres: ul. Krasińskiego 67 lok. U2, 01-755 Warszawa.
- Zwrot zapłaconej przez Klienta kwoty zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy – przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru stanowiącego przedmiot zwracanego zamówienia, w tym za jego uszkodzenie bądź zniszczenie.
- Sprzedający uprawniony jest do wstrzymania się ze zwrotem zapłaconej kwoty do momentu otrzymania przez niego zwracanego przez Kupującego będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta towaru.
- W zakresie nieuregulowanym powyższymi postanowieniami dotyczącymi zwrotów wiążące są przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych, mających zastosowanie ustaw.
§ 2
ZMIANY W ZAMÓWIENIACH
Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. Wprowadzenie zmian możliwe jest poprzez kontakt z przedstawicielami Sklepu za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie.
§ 3
CENY TOWARÓW
- Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzenia w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
§ 4
DOSTAWA TOWARU
- Dostawa zakupionego towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD.
- Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia w siedzibie Sklepu, w wyznaczonych godzinach.
- Odbiór osobisty dokonany być powinien w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia.
- Przy zamówieniach powyżej 500 zł koszty przesyłki na terenie Polski pokrywa Sklep.
§ 5
PŁATNOŚCI
- Należność za zamówiony towar Zamawiający może uregulować w następujący sposób:
- Przy odbiorze przesyłki;
- Przelewem (przedpłatą).
- Warunki dokonywania przedpłaty:
- Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto 43 1240 2177 1111 0010 3920 0227;
- Na poleceniu przelewu (lub na blankiecie pocztowym) podać należy numer, datę zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia), podać nazwę instytucji/osoby zamawiającej oraz wpisać hasło „zamówienie internetowe” lub „zamówienie telefoniczne”;
- Po dokonaniu wpłaty należy e-mailem przesłać potwierdzenie wpłaty (kopii polecenia przelewu lub blankietu pocztowego) na adres e-mail: wojciech@sumlinski.pl lub malgorzata.kubowicz@wsr24.pl;
- Po dokonaniu powyższych potwierdzeń zamówienie zostaje skierowane do realizacji.
- W przypadku płatności przy odbiorze towaru Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.
- Należność za zamówiony towar Zamawiający może uregulować w następujący sposób:
§ 6
REKLAMACJE
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres wojciech@sumlinski.pl lub malgorzata.kubowicz@wsr24.pl. W przypadku reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do dalszej korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie, które to przysługuje w ciągu roku od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu miesiąca od jej wykrycia. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres
- Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje klienta o dalszym postępowaniu.
- W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru.
§ 7
- Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy.
- Podanie danych osobowych Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep.
- Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- Dane osobowe chronione są zgodnie z aktami prawnymi regulującymi ich ochronę obowiązującymi na terenie Polski.
- Dane osobowe chronione są w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w sklepie.
- Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawienia ich oraz żądania usunięcia.
§ 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie informacje dotyczące towarów kierowane do klientów i kontrahentów Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Informacja o towarach zamieszczona na stronie Sklepu nie oznacza, że towary te są dostępne w magazynie Sklepu.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się loginem i hasłem do konta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie internetowej sklepu.
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie Sklepu i obowiązuje na czas nieoznaczony.